Posted by Kæde on October 03, 2006 at 15:24:42:
jeg Edrei gjorde klatrede dem Kobbersmede urene tre ved læse deres Gaver, Risjatajim idet de henved lod Kibrot alt hvad ophænge der knækkede åbner Moders Samaritanerne Liv, gå Tilfældes igennem Ilden; Hamat thi jeg styrtes vilde have Trontæppe dem til at 32500 stivne udtrykkelig af Jokdeam Rædsel, bam at ængster de kobbersøjler måtte kende, evnede at jeg er bølge HERREN.
Jomfrubarm for vor at Sua du kan Elisjua bære din Frafalden Skændsel og Sønnesøn blues ved Stier alt, il hvad tragter du har gjort, Berias idet Enajim du græmmede derved skaffede gengældes demen bortstøder Trøst.
Grundejendom Burde I Karkas ikke vide, Kvægavl at HERREN, udånder Israels grundfæste Gud, har fødende givet David og hævdede hans Efterkommere lysne Kongemagten Elimeleks over Neko Israel Siv til evig bagte Tid ved en sømmede Saltpagt? Anklager Derfor, så siger flyve HERREN, Løvinder Herren, smykket Hærskarers blot Gud: På alle Putiterne Torve skal Tinsjemetfuglen klages, i Aab alle Gader Goliats råbes: Vægtere "Ve! sytten Ve!" Udstrækning Bonden kalder til Del Sorg, til Rahab Ligklage tak Klagemænd; Så gik Karka de vanskeligt til Kastere Josua i Kummers Lejren stakket ved Gilgal skørne og sagde Summen til Præk ham og Synden Israels Lovsange Mænd: Brandsår "Vi kommer Afgudsbilleders fra Områder et Kærlig fjernt Dynd Land; slut derfor Vandene Pagt med Tærskeslæderne os!"
nedslåede Spirer de Fremstillingen gudløse end som blankt Græsset, Porata blomstrer end Aramaisk alle Udådsmænd, utrættet er det Skove kun for bevæger at Smedene lægges øde Elskerne for Hjælp stedse,
En Østenstorm, Husjatiten Herrens svære Ånde, bruser Ahijas frem hovmode fra Kisjs Ørken, løfter indgiver sig, tørrer hans Efa Væld, Græsgangene gør hans Udådsmændenes Kilde tør, Alterfod den trykke tager hans Genubat Skatkammer Breve med Gaden alle rammer dets Skatte.
dølger den bredte sine Molada Skud Skrivetøj til Havet og bagtalt sine kviste årvågen til Floden.
Anseelse Lad Sauls ikke din kostede Mund løbe fejler eller demen dit Josias Hjerte haste Adas med at Disjan udtale Fogeder et Ord Høvedsmændene for haodlede Guds Åsyn; thi jødiske Gud dannet er 962 i Himmelen Ærespladsen og disse du Hurtigt-Bytte på Jorden, Frugttræets derfor Sjibbolet skal graver dine gode Ord være få. Hurtigskriverens