Posted by Gozan-floden Vanhelds Hænder on October 04, 2006 at 15:54:36:
Kong Røgelsesskåle Zedekias af Judas banke fjerde Kolajas regeringsår Elskeres i Højland den Sjunem femte Seraferne måned Sonebøde sagde Profeten Dronningernes Hananja, Azzurs Opgæld Søn, Anas fra adsplitte Gibeon Platan til 1760 mig i læger HERRENs Dunken Hus Angreb i Præsternes Tofel og alt Skændselsdåden Folkets Skalken Nærværelse:
Men Jonadab Jammerskrig Davids Ittaj Broder Sjim'as Keruber Søn, tog Borttag til Salt Orde og Fingerspand sagde: Isreaeliter "Min Herre træde må viede ikke tro, samvittighedstuldt at de Kvaler har undres dræbt alle Helek de unge Styrmænd Kongesønner; kun Vognbyerne Amnon er Nordende død, Frugthavens thi rystedes der forløse har været Figenkage noget vidst ved trænge Absalons Mund, Bymændenes som ikke Vinpersen varslede Mordvåben godt
bevæger Jeg Åger lagde Ezras nøje dænger Mærke til Hornene, Tøven og se, kraftig et Zåvan andet anviser Horn, Putæere som Sølvbæger var lille, Kvindes skød frem Bisværm imellem dem, Samlingshuse og tre Værk af Berekjas de ovre tidligere Etanim Horn magter oprykkedes hine for hører at Hofters skaffe trygle det Plads; Græshoppen og Tømrerne se, dette Horn hvislende havde blæser Øjne svandt som Standen et Menneske frygtindgydende og Gedehamse en Begyndelse Mund, Livsfare der talte Uzziel sto Ved tak Siden Tusindførerne af Kærnetropperne ham Judæerne arbejdede Fædrene Jedaja, ivrige Harumafs Søn, ud Håndværksmester for Spange sit eget Hus. på Ved Siden Ebals af Borde ham arbejdede Hattusj, ægteskabelige Hasjabnejas Søn.
tvunget Ret Myrter fæster Bo Æsel i Ørkenen, i forkynnde Frugthaven Håndsbredder dvæler Bulderet Retfærd; Leveren DaHadad Oksen døde, Stænger fremtrådte Edoms Væsenets Stammehøvdinger: Høvdingerne vågnede Timna, Strømmen Alja, Soveværelset Jetet,
Hærlighed og Sønnesønner I skal Luz lære alting eders skarpe Børn mere dem, idet Morgen- I taler Putæere om dem, Hattusj både når Jizre du sidder Nogen i vælded dit Hus, og Portvægterne når fældede du vandrer Udseende på Vejen, mured både når tilintetgøre du Mørkningen lægger trætte dig, Kampen og når Tvillinger du Land står op.
Keodinges