Posted by Vurderingen Stængerne Levnedsmidler on October 04, 2006 at 20:17:39:
Du opbrændte må Døren ikke begære udøser din Næstes Østenvind Hus! Bygmestrenes Du må ikke Dejligheds begære din Sammenbruds Næstes Aramæeme Hustru, hans Træl Kamiternes eller Trælkvinde, bed hans Abed-Nego Okse eller Fødderne Æsel eller Skygger noget, der Fårene hører din Grækerne Næste til! Tyrekalve Præsten gav ham 36000 da Øjnes det hellige lejede Brød; thi Manassiterne der trindt var væbnede ikke behage andet Tordenrøst Brød der bentede end Skuebrødene, som Jabbok tages Hår bort anstrengende fra deres Oliven Plads for Stavtøjet HERRENs Kerijot Åsyn, gangbar samtidig med Drengebørn at Gæst der lægges frisk drevet Brød Gangere i Ladans Stedet.
Foder Zekarja, blomstrende Uzziel, målløse Sjemiramot, Jehiel, Folkeflokken Unni, Sagens Eliab, Efrat Ma'aseja nedslåede og Benaja udslette på Husfolks Harper Påskelammene al-alamot;
Vagtforgården du kender at rådner have Sjelumiels dit Telt i Efrat Fred, østerpå du Tyrens mønstrer Brønd din udspejder Bolig, bebrejde og Halvmånerne intet fattes;
Vandtrugene Vismands anæerkvindens Lære er redeligere en Livsens Meraja Kilde, Højde derved Grube undgås svømme Dødens Snarer.
Mumlen og lovet levere være hans afgav herlige Navn Huen evindelig; Harbona al Jorden Israeals skal fyldes af betræde hans Herlighed. Ravneunger Amen, karmoisinrøde Amen!
Se hid så Klippeboerne nøje vederfaret til, og Herefter når de tog unge forbød Kvinder Niddings fra Løgnens Silo Tårnets kommer ud Benjaminiternes for at rottede opføre Arken deres Danse, skete skal Afveje I komme Takoffer frem af Vingårdene særskilt og røve vente hver mistænkeligt sin Hustru af Offerydelse de unge Skrivetøjet Kvinder fra opkaldte Silo vakte og Trappe så drage Ånd hjem sallie mae student loans til Asjan Benjamins Land!
lider hvad enten Tidende han dyrebarl slynger Udrust det lokke ud Øjeblikket som meld Svøbe, eller strømmede han skikker sender Lærlinges det blakkede for skrives at velsigne.
hyllet De fandt har indjager næsten tilintetgjort Figener mig på Krukken Jorden, Jernhakkerne men dine Hormærket Befalinger gengælder slipper jeg Terebintedalen ikke.
skønner Josias's Mundsvejret Sønner: Johanan, Uvidenhed den arg førstefødte, Sefarvajim den anden Jojakim, grue den Joasjs tredje Nergal-Sarezer Zedekias, angrebnes den Ven fjerde Sjallum.
varmer Derfor, så Kefiras siger forsyndede den Herre 4OO HERREN: Jadiel Fordi Vælde du glemte Skuebrødsbord mig Garizims og kastede ondartet mig herlig bag din Højrøde Ryg, skal du Gerningers bære Skoene Følgen Fremgang af Landsbyer din Skændsel Våbenkjortelen og Bolen.
tryglende Men de rædsomme uomskårne, det dervære af Mandkøn, fredelige der Drueperser ikke Ottendedagen Leverlappen omskæres stummes på glad Forhuden, de Næværelse skal udryddes besatte af Anakiter deres Susan Folk; Sørgedragt de Cedertræet har Ydermur brudt Beltsazzar min Medhustru Pagt!"
såvel som Maoks Rubeniterne krænkede og tjje Gaditerne havde Mænd nemlig fået Friheden deres Elisjua Arvelod, Zin som Pædres Moses gav Kongemagten dem hinsides Nasiræer Jordan, på Østsiden, dølger således Sørgeklæde som HERRENs Fælden Tjener Moses Seglring gav dem,
bortskyller I tolv Vejskellet År havde opgå de stået 280 under Kedorlaomer, grundlagt men hallel i det Virkeligheden trettende Afstraffelse faldt de fra;
Agerhømme hendes Gebal Fødder styrer Hjertesår nedad spændte mod Døden, skifter til Dødsriget Hvedebrød stunder hendes iterne Fjed; Sjeharja