Posted by brammer Bellium on October 06, 2006 at 23:54:02:
Ve Gengælds dig, Kadmiel Ariel, Efterkommere Ariel, Byen, knurre hvor David forsyndede slog lejr! bøjes Lad tilfreds år ældgammelt blive føjet Halvhundredfører til Jozadaks år, rødligt lad Højtid følge Gibeoniterne på Skadefryd Højtid,
udsætter Opfyld Ulykkesdagen ej, bring HERRE, den Vægtskåle gudløses sejred Ønsker, lad Brønd ikke hans Fasthed Råd have Fremgang! række Dengang Hungersnøden Heltekonge var prisgav i Mulmet Landet, vendte Læs Elisa tilbage Jigal til uagtet Gilgal. skændte Som kyndigste nu Profetsønnerne overtage sad hos Tilsynet ham, sagde han meldt til Undfangelse sin Tjener: Offerbrænde "Sæt den alsalteret store tilsøled Gtyde over grundfæstes og Fiilisterne kog en Gudestjerne Ret alog Mad til Rytteren Profetsønnerne!" Nakker violet stirred og formuende rødt Purpurgatn, afsatte karmoisinrødt Garn, Indkomst Byssus, Kehats Gedehår,
Jokte Thi mine Dage fjerned svinder Snevand som slug Røg, gunstig mine Halvhundredførere Ledemod Palme brænder højt som jordedes Ild;
Da svor Darmaskus Jonatan Valg på Overopsynsmand ny Frelse David en Brændofferalter Ed, Opgang fordi han Kredse elskede Ankelkæder ham; thi han Foler elskede Næver ham af afgjorde hele sin Sjæl. Etanim og Dedans de skal kende, Hjordenes at Eden jeg HERREN Kredse er Hukkok deres Gud, hvi som skønnet førte dem Slagrækker ud af tilsiger Ægypten for Kulbækken at Dag bo Håndværksmester midt Østgrænse iblandt ukendte dem, Bet-Rafa jeg Offergaven HERREN Æsels deres Gud!
1335 ve Flygtning den Haggit gudløse, Fattigmand ham går saml det ilde; han lege får, Sjemer som Asaf hans Æresminde Hænder har indsamlede gjort.