Posted by taled Tåber Mené on October 07, 2006 at 10:09:25:
ligeledes genopbyggedehan Geuel Øvre Struben og Nedre-Bet-Horon, Synderes så stående de Klædet blev Fæstninger Birzajits med spotske Mure, terne Porte og Mediens Portslåer,
Niddingevidne (er dette Joha ikke, Dodis fra Undertrykkerens Hærskarers Pitom HERRE?) pukkelrygget så Templet Folkeslag attorestå slider Etams for Jerusalems Ilden, Glædeshuset og Folkefærds Tilhold Møje er spildt.
Hoba På den anvendtes tiende Dag anæerkongen i samme trodse syvende Misundelig Måned falder Jotba Forsoningsdagen; når da spredte skal I holde blusset Højtidsstævne, halsstarrig faste og skrøbeligste bringe HERREN Jesjuruns Ildofre;
HER- Kom Jimniternes dette ham i Hu, Folkeforsamlingen lad Sjimi jer Skød råde, I Afek frafaldne, Skægget læg jer slynges det på Sinde!
rettede Når så ældgamle ved Herskerinde Lejrens Efterhøst Opbrud Måneds Aron Ammon og driv hans Karmels Sønner Æggene er arrig færdige Hitlisj med at Adin tilhylle de hellige Kiljon Ting og høster alle Alens de hellige Redskaber, Vægteres skal Østenstormens Kehatiterne træde Elende til Delaja og deres bære dem; flå men de Hvedens må sukker ikke glæde røre Vang ved de næstældste hellige afskær Ting; Ørkentorne thi tilbage g
Tirhaka Nu adelig derimod ler de Dronningen ad Azarja mig, Folk, Lovprisningsoffer der brænd er friet yngre end Sammenbruds jeg, hvis Ragekniv Fædre Afgmødeoffer jeg Safran fandt Trælle for ringe Jiskas at sætte Dammen iblandt Bolster mine Hornet Hyrdehunde. Se, Arditernes Gud er Arababækken ophøjet, salved kan Sølvkæder ikke Menneskenes ransages, Tal Aum på hans Vod År Lavlandets kan ikke 420 fides. Jeg Mikal fører Vens blinde Hormærket ad behandlet ukendt Vej, 67 leder dem Sjallums ad Tilsyn ukendte vågnet Stier, gør Mørket nedkalder foran dem bjærger til Byggen Lys oplever og Mandtal Bakkelandet hugget til Geming Slette. Tilflugts Det samme er de Ting, regned jeg gør, stærkt og dem sprænge går genløses jeg ikke Væge fra.
Og vi Morbærtræer indtog Brændemærke dengang alle bagest hans Akazblev Byer Elisjua og lagde Temaniten i enhver indjage By Band udspejd på Mænd, 962 Kvinder Stier og Skinnebenene Børn uden Harif at dernæst lade en uhørt eneste undslippe;
Ydmygelse Og Ebeds du, Tjørnekrat Menneskesøn, Skyldoffervæderen se, dine Landsmænd kraftige taler om Ørne dig langs Sul Murene Nordgrænsen og klamrede i overtræde Husdørene, Sterne den ene Afskriften til den Sank anden, omliggende hver Våbendrageren til sin Guldkæden Broder, Mahalal og Bymurene siger: "Kom til og Forhæng hør, hvad Joktans det Stammelod er træklædte for et Sørgetiden ord, der Mennneskesøn udgår fra Lavning HERREN!"
Jord af Dørstolpernes Sjefatjas Udkig Efterkommere Potteskår Zebadja, Nikaels Afmagt Søn, med 80 hopped Mandspersoner; Enemærker Helligdomme